Annesinin ölümüyle yıkılmıştı! Tarkan, turnesini neden bırakmak istemediğini konserde açıkladı

HABER MERKEZİ – Ünlü sanatçı Tarkan Tevetoğlu’nun 68 yaşında kalp krizinden hayatını kaybeden annesi Neşe Tevetoğlu 17 Nisan’da İstanbul’da son yolculuğuna uğurlanmıştı. Avrupa turnesinde olan Tarkan, haberi alır almaz İstanbul’a gelmişti.

Haberin Devamıclass=’medyanet-inline-adv’>Almeda diskalifiye oldu, Survivor karıştı! Pınar Saka'dan Batuhan ve Volkan'a göndermeAlmeda diskalifiye oldu, Survivor karıştı! Pınar Saka’dan Batuhan ve Volkan’a göndermeHaberi Görüntüle

DUYGULANDIRAN PAYLAŞIM

Tarkan annesinin vefatının ardından yaptığı paylaşımda, “Anne kaybı içte yanan har bir ateş. Biliyorum öyle kolay da sönmeyecek bir ateş. En ihtiyacımın olduğu günlerde yüreğime su serpmeniz ve yanımda olmanız çok değerliydi. Bu acılı zamanımda bana destek olan tüm sevenlerime, dinleyicilerime, aile, akraba ve yakınlarıma, ekip arkadaşlarıma ve bütün değerli sanatçı dostlarıma en kalbi duygularımla teşekkür ederim. Ama en çok da bu zor zamanımda hep benimle olan eşim Pınar’a ve de varlığı ile arada bir acımı unutturup yüzümü güldüren canım kızıma çok teşekkür ederim. Sağ olun var olun.” ifadelerini kullanmıştı.

Annesinin ölümüyle yıkılmıştı Tarkan, turnesini neden bırakmak istemediğini konserde açıkladı

”HER KONSER İLAÇ GİBİ GELİYOR”

Annesinin vefatının ardından ilk kez sahneye çıkan Tarkan, Stuttgart konserinde gözyaşlarına boğulmuştu. 

Haberin Devamıclass=’medyanet-inline-adv’>Tutuklanan Lvbel C5'in cezaevine gönderildiği anlar ortaya çıktıTutuklanan Lvbel C5’in cezaevine gönderildiği anlar ortaya çıktıHaberi Görüntüle

Tarkan, Hamburg konserinde kendisini dinlemeye gelenlere turnesini neden bırakmak istemediğini konserde açıkladı.

Annesinin ölümüyle yıkılmıştı Tarkan, turnesini neden bırakmak istemediğini konserde açıkladı

Tarkan; ”Teşekkür ederim, sizleri de bugün üzmek, acıma da ortak etmek istemiyorum. Siz de bana iyi gelin, ben de size iyi geleyim. Gerçekten bir rahatlayalım. Ama arada da hoş görün. Biraz daha zamana ihtiyacım var. Ama sizin enerjinize çok ihtiyacım var. O yüzden de muhakkak bu konserleri yapacağım dedim. İhtiyacım var onlara, iyi günde kötü günde birlikte olmalıyız.” diye konuştu.

”DAHA İYİYİM”

Tarkan, konser sonrası sosyal medya hesabından; ”Çok teşekkürler Hamburg. Sevginiz ve desteğinizle daha iyiyim. Her konser ilaç gibi geliyor. İyi ki varsınız.” paylaşımında bulundu.

Survivor hayalleri yarım kaldı... İşte Survivor All Star 2025'e veda eden yarışmacıSurvivor hayalleri yarım kaldı… İşte Survivor All Star 2025’e veda eden yarışmacıHaberi Görüntüle

Haber Kaynak : MILLIYET.COM.TR

“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu